luni, 8 octombrie 2012

Uniunea Generala a Pensionarilor din Romania

Un comentariu:

  1. Dezamăgire

    Pensionar fiind,de-o vreme,
    Sătul de trai de huhurez,
    Am căutat,soluţii simple,
    Cu gând să socializez.

    Şi-am început o analiză,
    lucru normal,cum se cuvine,
    Luând domeniu cu domeniu,
    Ce mi s-ar potrivi mai bine.

    În magazin numai de intri,
    Peloc eşti monitorizat
    până când ieşi,de angajate,
    Şi mai mult chiar,apostrofat.

    Cum mai făceam în tinereţe,
    M-am apucat de pescuit,
    Dar după câteva partide,
    Am renunţat dezamăgit.

    La şpriţ,cum fac unii de-o seamă,
    Nu pot să merg,că m-am lăsat;
    Să fac din nou agricultură,
    La vârstă mea-i exagerat.

    Mai sunt unii ce fac de toate
    Şi pe la toţi,eu n-am dorit,
    După ce am muncit pe rupte,
    Dar cu-un final nefericit.

    Când mă uităm la Tv însă,
    Sperând la subiecte tari,
    Numai ce văd,că-ncepe-a spune,
    Ceva despre pensionari.

    Aşa că dis de dimineaţă
    A doua zi ,m-am dus direct,
    Plin de aplomb şi cu speranţă,
    Să mă implic în subiect.

    C-am auzit spunând o dată,
    Un fost coleg pe când lucram,
    Acum pensionat, că este,
    Şef cam la ce şi eu visam.

    Am mers la sediu şi primirea,
    O recunosc,m-a încântat,
    Dar din păcate,doar atâta!...
    Nici pe departe ce-a urmat.

    N-am să mai întru-n amănunte,
    Doar că picasem rău,taman
    Când se dădeau lupte-ndarjite,
    Fără perdea,pentru ciolan.

    Ce le-o fi trebuit acelor,
    La vârsta lor,aşa delir,
    Când zilele li-s numărate,
    Iar calea doar spre cimitir…?

    Şi trist am revenit acasă...,
    Dar m-a cuprins iar bucuria,
    Când m-a întâmpinat cu zâmbet ,
    Senină în priviri,soţia.

    RăspundețiȘtergere